Promocja, zniżka, rabat, 50%, 70%, okazja – to doskonale znane wszystkich hasła, które krzyczą do nas z bilbordów, głośników radiowych czy telewizora. Obecnie większość ludzi podchodzi do nich nieco sceptycznie, a to wszystko za sprawą dosyć dużego dystansu, jaki oddziela zaufanie klientów do marek. Pojawia się pytanie: skąd wziąć dobre kody rabatowe? Takie, które w rzeczywistości pozwolą zaoszczędzić pieniądze, a nie będą tylko bodźcami reklamowymi rzucanymi na wiatr po to, by nabić klienta w przysłowiową butelkę.

Jak pozyskać zniżki do sklepów internetowych?

Jak nie trudno wywnioskować marki nie rozdają dobrych kodów rabatowych ot tak. Nie oznacza to jednak, że dostęp do nich wymaga jakiegoś specjalnego wysiłku. Jedną z popularniejszych technik, którą wykorzystują marki, jest dobry kod rabatowy w zamian za zapisanie się na newsletter. Polega to na tym, że klient podaje swój adres mailowy i jednocześnie zgadza się na otrzymywanie ofert handlowych. W zamian za to dostaje kupon do wykorzystania w sklepie. Najczęściej jest to zniżka rzędu 10/15%.

Dobre kody rabatowe otrzymuje się także bardzo często na każde kolejne zakupy. Tzn. wraz z zamówionym przedmiotem w paczce przychodzą ulotki, na których znajduje się kod rabatowy, albo jest on wysyłany SMSem, bądź mailem. Najczęściej są to rabaty rzędu 10% na zakupy powyżej 100 zł, 20% na 200 zł i analogicznie. Innym zadaniem, wymagającym nieco większego zaangażowania ze strony klienta są programy lojalnościowe. Zasada ich działania jest bardzo prosta. Klient poniekąd staje się współpracownikiem sklepu i poleca go swoim znajomym. Ci rejestrując się w serwisie, wpisują, od kogo dowiedzieli się o jego istnieniu, a ta osoba dostaje wtedy różnego rodzaju zniżki i rabaty.

Czy warto korzystać z kodów rabatowych?

Pozostaje pytanie: czy w takim wypadku korzystanie z dobrych kodów rabatowych jest opłacalne. Z pewnością faktyczna zniżka na zakupy w sklepie internetowym wymaga od użytkownika chociażby minimum pracy, aczkolwiek trzeba pamiętać, że właściciele sklepów mają świadomość tego, że ich klienci nie będą robić nie wiadomo czego za 10% zniżki. Kolekcjonowanie dobrych kodów rabatowych może się okazać szczególnie przydatne w przypadku, gdy często robimy zakupy w tym samym sklepie.

Kolejną korzystna sytuacją jest kupowanie drogich przedmiotów z wykorzystaniem dobrych kodów rabatowych. O ile 10% zniżki na T-shirt za 35 zł nie robi dużego wrażenia, tak rabat na kurtkę, za którą normalnie trzeba zapłacić 800 zł, jest już znaczący. Dobrą praktyką jest kupowanie wielu rzeczy za jednym razem. W takim przypadku rabat dotyczy większej kwoty, a co za tym idzie – oszczędzamy więcej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here