out of home

Reklama własnych produktów i usług jest niezwykle ważna dla każdego przedsiębiorcy. Jej skuteczność może zależeć od wielu czynników: zaczynając od umiejscowienia, poprzez samą formę przekazu, a na wykonaniu kończąc. Jedną z najbardziej skutecznych form, które obecnie coraz bardziej zyskują na popularności, jest reklama “out of home” (poza domem). Jej przykładem mogą być kampanie prowadzone w Media Expert TV – przekonaj się, że i dla ciebie będą doskonałe.

Dlaczego właśnie “out of home”?

Reklama umieszczona “poza domem”, w przestrzeni miejskiej, odznacza się kilkoma istotnymi cechami, które decydują o jej wielkich sukcesach. Przede wszystkim ma możliwość zwrócenia uwagi milionów osób, które znajdują się w jej pobliżu. Czy to umieszczone na dużym elektronicznym billboardzie, mijanym każdego dnia w drodze do pracy, czy też na ekranie telewizora, stojącego w jednej z placówek sieci sklepów, zawsze ma możliwość przyciągnąć spojrzenia wielu osób.

Wiąże się z tym druga cecha, jaką jest jej lokalizacja. Powinna zawsze znaleźć się w miejscu ogólnodostępnym, popularnym i chętnie uczęszczanym. Może mieć przy tym zasięg ogólnopolski czy ogólnomiejski, co wpływa na ilość osób, do których jest w stanie dotrzeć każdego dnia. Niewiele innych typów reklamy może pochwalić się takimi osiągnięciami.

Co więcej, reklamy w przestrzeni miejskiej nie da się przewinąć czy wyłączyć. W przeciwieństwie do tej, która pojawia się w internecie lub telewizji, nie jest też traktowana jako nachalny przerywnik, gdyż zazwyczaj nie odrywa odbiorcy od zajęcia, które było dla niego ciekawsze. Wręcz przeciwnie  – to ona może stać się pożądanym urozmaiceniem, na przykład pozwalając oderwać myśli od wielogodzinnego korka w drodze do pracy.

Reklama dopięta na ostatni guzik

Nie można bagatelizować także innych cech reklamy, która pojawia się w przestrzeni publicznej. Przede wszystkim jest ona przygotowana w sposób atrakcyjny wizualnie: opiera się na krótkich spotach, pełnych żywych kolorów, dynamicznego przedstawienia produktów lub usług i na wyrazistości każdego elementu. Dzięki temu wideo jest nie tylko koncentrujące uwagę, ale także łatwe do zapamiętania, co przekłada się na jego zwiększoną skuteczność.

Dodatkowo, może być świetnie dopasowana do danej grupy odbiorców, pojawiających się w konkretnym miejscu. Przykładowo, na ekranach telewizorów w markecie elektronicznym mogą pojawiać się zapowiedzi wydarzeń sportowych lub filmów, które na pewno chętnie będą śledzone na nowym urządzeniu.

Media Expert TV – twoje miejsce na reklamę

Reklama w Media Expert opiera się na możliwości wykorzystania znajdujących się w marketach elektronicznych telewizorów. Wyświetlane mogą być na nich różnorodne informacje i reklamy, które w atrakcyjny sposób przyciągają uwagę klientów: zarówno do samego odbiornika, całego sklepu, jak też do treści, które niosą.

Zdecyduj się na inwestycję w nią, a na pewno zobaczysz wzrost popytu, ponieważ zasięg twoich reklam może osiągnąć nawet do 8 milionów osób miesięcznie, a grupa odbiorców będzie bardzo zróżnicowana. Dotrzesz w ten sposób do każdego – nawet do tych, którzy na co dzień przewijają reklamy – a dzięki zaawansowanym technologiom łatwo dopasujesz swoją ofertę do ich oczekiwań.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here